Diferencijalni termostat za grijanje vode suncem

Negdje u ožujku 2011. počeo sam sa dizajnom ovog kontrolera kojem je namjena grijanje sanitarne vode pomoću sunca. Proučavajući slična rješenja osmislio sam svoj dizajn koji smatram optimalnim. Ni previše, ni premalo funkcija, one najvažnije su tu. Naravno postoji još mjesta za poboljšanja koja ću vjerojatno s vremenom i učiniti. Na ljeto sam ga instalirao na vikendici na Braču i sve radi kako sam očekivao.

Peteročlana obitelj je u svakom trenutku imala dovoljno tople vode za sve potrebe: tuširanje, kupanje i sva ostala pranja :). Istina, topla voda je čuvana u 2 spremnika: jedan 80 l kojim je upravljao ovaj termostat, drugi 100 l kojim je upravljao komercijalni, kineski termostat.

Prilažem par linkova na you-tube gdje možete vidjeti termostat u funkciji: ispitivanje nakon sklapanja i cijeli sustav u funkciji.

Testiranje uređeja: 


Uređaj instaliran i u pogonu:



Za iduće ljeto pripremam složeniju varijantu ovog uređaja, sa više senzora i izlaza, koja prema programu može upravljati sa raznim hidrauličkim varijantama sistema. Ali o tom više u nekom idućem postu.. :)

Kada pumpa ne radi
i kad pumpa radi (animacija je živa samo se to na fotki ne vidi..:)

 ovako izgledaju senzori, ovo su testni primjerci duljine svega 30 cm, a po potrebi mogu ići i do 25m. DS18B20 senzor u TO-92 kućištu spojen je telefonskim kablom, a sami izvodi termometra su izolirani i učvršćeni termobužirom. Termobužir savršeno prijanja uz kućište i kabel.


i za kraj jedan bočni pogled..

Comments

  1. Zanimljiva stvar, mi imamo plinski protočni bojler za grijanje vode, pogledat ću malo ove linkove

    ReplyDelete
  2. Ako Vas nešto interesira tu sam!

    ReplyDelete
  3. radiš programe za diferencijalne termostate i cena
    pozz

    ReplyDelete

Post a Comment